• Kancelář: +420 277 278 654

  • Provozní doba: Po-Pá 9.00-17.30

Menu Close

Kdo nejvíce utrácí za reklamu? Trh s inzercí dál posiluje

Trh s inzercí.

Reklamní trh navýšil v prvním pololetí 2018 ve srovnání se stejnou částí minulého roku o 9 %. Dlouhodobý trend tak i nadále zůstává růstový. Největší zásluhu na tom má televize a rozhlas, oba mediatypy vykazují 11% nárůst.

Neztrácejí však ani tisková nebo out-of-home média. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere.

Největším inzerentem byl v prvním pololetí Kaufland, ceníková hodnota jeho inzerce přesahuje 850 milionů korun. Ten zároveň vykazuje v rámci TOP 10 zadavatelů největší nárůst objemu inzerce oproti prvnímu pololetí minulého roku.

Mezi pět největších zadavatelů reklamy prvního pololetí 2018 dále patří Lidl, Alza, Procter & Gamble a Sazka.

Hodnota reklamy vychází z ceníků jednotlivých médií. Její propojení s metodickým popisem inzerce umožňuje přiřadit jednotlivé reklamní výskyty daným zadavatelům.

Zdroj: Nielsen Admosphere, Foto: Kaufland Česká republika

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY
mm
Lukáš Řezník
Hlava produkčního oddělení. Vystudoval Panskou a potom mediální studia na Metropolitní univerzitě. Jezdí Škodou 1000 MB.