• Kancelář: +420 228 888 111

  • Provozní doba: Po-Pá 9.00-17.30

Kdo nejvíce utrácí za reklamu? Trh s inzercí dál posiluje

Trh s inzercí.

Reklamní trh navýšil v prvním pololetí 2018 ve srovnání se stejnou částí minulého roku o 9 %. Dlouhodobý trend tak i nadále zůstává růstový. Největší zásluhu na tom má televize a rozhlas, oba mediatypy vykazují 11% nárůst.

Neztrácejí však ani tisková nebo out-of-home média. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere.

Největším inzerentem byl v prvním pololetí Kaufland, ceníková hodnota jeho inzerce přesahuje 850 milionů korun. Ten zároveň vykazuje v rámci TOP 10 zadavatelů největší nárůst objemu inzerce oproti prvnímu pololetí minulého roku.

Mezi pět největších zadavatelů reklamy prvního pololetí 2018 dále patří Lidl, Alza, Procter & Gamble a Sazka.

Hodnota reklamy vychází z ceníků jednotlivých médií. Její propojení s metodickým popisem inzerce umožňuje přiřadit jednotlivé reklamní výskyty daným zadavatelům.

Zdroj: Nielsen Admosphere, Foto: Kaufland Česká republika

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY
mm
Lukáš Řezník
Hlava produkčního oddělení. Vystudoval Panskou a potom mediální studia na Metropolitní univerzitě. Jezdí Škodou 1000 MB.

Na těchto stránkách ukládáme cookies, abychom věděli, kolik nám sem zavítá návštěvníků. A také, jak vám zpříjemnit návštěvu.

Privacy Settings saved!
Nastavení soukromí

Když navštívíte prakticky jakoukoliv webovou stránku, tak se u vás v počítači uloží několik malých souborů – tzv. cookies. Díky tomu se vám pak pohodlněji pohybuje na webu. Ale samozřejmě si můžete nastavení upravit podle sebe.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zakázat vše
Povolit vše