SLUŽBY

Připravíme vám efektivní televizní reklamu

Televizní reklama je velká investice, která se vám může ale několikanásobně vrátit, pokud se spojíte s dobrým partnerem. V jakých případech se vyplatí vyrobit televizní reklamu? A kdy naopak je lepší cílit na zákazníka jinak a jinde? Přečtěte si naši produktovou stránku.

Televizní a kino reklama od A do Z

Umíme vyrobit televizní nebo kino reklamu na klíč. Od nápadu až po distribuci mediálkám či televizím. A nebo prostě jen doplníme tým vaší agentury, připravíme oponenturu nebo zajistíme vyhodnocení.
Konzultace cílů
Námět a scénář
Preprodukce
Casting herců
Storyboard
Kompletní natáčení
Location scouting
Postprodukce
2D a 3D grafika
Packshot
Barevné korekce
Zvukový mix
Hudba na míru
Zasmluvnění a distribuce
Lokalizace pro další trhy

Jaké jsou výhody TV reklamy?

Televize je stále velmi silným kanálem a dokáže udělat velkou parádu i po několika letech od premiéry. Zvažte si pro a proti nejdřív u sebe a pak to projdeme společně.
Obraz, zvuk a emoce

V televizi můžete díky spojení obrazu, zvuku a pohybu předvést váš produkt nebo službu v plném rozsahu. Obrazem ukážete atraktivitu, zvukem vštípíte konkurenční výhody a emocí vzbudíte pocit potřeby. Zároveň je televize velmi důvěryhodným médiem s rychlým zásahem.

Další výhody TV reklamy
Třicítka nebo sponzorák

Možná se vám zdá, že v televizi odvysíláte jen video. Dnes už je ale televizní reklama bohatá na formáty asi jako internet. Věděli jste, že můžete mít i speciální reklamní kampaň pro HbbTV?

Zajímají mě možnosti inzerce v TV
Jízdní řády pro reklamu

Plánování televizní reklamy je jedna z nejtěžších disciplín v celém procesu výroby reklamy. Na základě cílů, které si s klientem stanovíme pak ve spolupráci s mediální agenturou sestavujeme tzv. mediaplan. Strategický (a detailní) plán vytváříme ve spolupráci se zavedenými partnery a vždy věříme jejich zkušenostem.

Kolik stojí TV reklama a jak dlouho trvá natáčení?

Je to asi jako s autem, ale zkusíme vám to napsat trochu víc pro představu, ať můžete šéfům předložit alespoň nějaký rámec.
Preprodukce
Velmi důležitá část výroby, kterou není radno podcenit. Jak si naplánujete natáčení, tak vás bude ve finále stát. V této fázi pracují například: režisér, produkční štáb, lokační, castingová agentura, stavba, art a set designer, právníci a další. Připravte si na tuto fázi alespoň 500.000 CZK.
Produkce
Říká se, že jeden natáčecí den reklamy stojí 1 milion korun. V dnešní době už to bývá i více. Jen za pronájem vily v Klánovicích zaplatíte 12.000 CZK za hodinu.
Postprodukce
Nedílná součást každé reklamy. Sestříhat, nasadit voiceovery, udělat finální mix s hudbou. Připravit exporty pro mediálky. Čím více budete dodělávat v postprodukci, tím více zaplatíte. Počítejte stejnou částku jako na preprodukci.
Licence
Nezapomeňte, že musíte zaplatit hercům, vyřešit práva na hudbu, obeznámit s tím autorské svazy nejen v Česku, ale i dalších zemích, kam reklamu posíláte.
Spojené náklady
Máte eshop? Pak nezapomeňte napsat vašemu IT oddělení, ať se připraví na nárazové zvýšené návštěvnosti webu. K televizní reklamě se obvykle dělá i „internetový remarketing“, připravte si peníze na kampaně.
Čas v televizi
Nejdražší položkou stejně většinou bývá samotný nákup vysílacího času v televizi. Primetime něco stojí. :-)
Preprodukce
Doba přípravy je závislá hned na několika proměnných. Například počtu lokací, kde se bude natáčet, počtu natáčecích dnů, náročnosti postprodukce a tak dále. Počítejte alespoň 14 dní od prvního schválení konceptu.
Produkce
Obvykle se televizní reklama vejde do několika natáčecích dnů. Pokud není složitá výprava, použijte pravidlo 30s = 1 natáčecí den.
Postprodukce
Pokud nebudeme vyrábět 3D draky a zapojovat CGI, bývá zpravidla do 10 až 14 dnů hotovo a odsouhlaseno klientem.
Další čas
Další čas navíc můžou zabrat lokalizace pro další trhy, průtahy s autorskými svazy (toto by mělo být vyřešeno ideálně už v preprodukci).

„Ze začátku jsem si nebyl jistý, že to zvládnete. Překvapilo mě totiž, že celý tým byl hrozně mladý.“
– Tomáš Bártek, Lentiamo

3
televizní reklamy

S několika jazykovými variantami.

3
natáčecí dny

Pečlivé plánování zabralo 20 dnů práce.

4x
vyšší zájem o eshop

Musely se během nasazení posílit kapacity eshopu.

Spousta otázek? Máme na ně odpovědi!

Fotíte nebo točíte svatby?
Můžu se u vás vyfotit na pas?
Kolik stojí natočení 30s televizní reklamy?
Pronajímáte filmovou/fotografickou techniku?
Kde si můžu vyzvednout objednané zboží?
Je možné u vás objednat mediální prostor?
Jste plátci DPH?